Завдання з Інформатики на 11 травня для 6-Б, 7-А та 10-х класів

    6-Б клас

Scratch online - програмний засіб для вивчення алгоритмів з використанням мережі Інтернет (без встановлення на комп'ютер).

Scratch offline - програмний засіб для вивчення алгоритмів без використання мережі Інтернет (встановлюється на комп'ютер).

У програмі Scratch складіть алгоритм «Більше-Менше-Дорівнює». Змініть попередній алгоритм так, щоб програма не тільки визначала «Більше-Менше», а й «Дорівнює». Зразок зміненого алгоритма на малюнку.



Проаналізуйте хід виконання дій виконавцем. Спробуйте додати виконавцю зміну зовнішнього вигляду (зміну костюму).

Усі роботи (за бажанням) можна надсилати на E-mail: kavinf87000@gmail.com


7-А клас

У програмі Scratch складіть алгоритм «Діалог+Дія».

Scratch online - програмний засіб для вивчення алгоритмів з використанням мережі Інтернет (без встановлення на комп'ютер).

Scratch offline - програмний засіб для вивчення алгоритмів без використання мережі Інтернет (встановлюється на комп'ютер).

Текст діалогу можна або скласти самостійно, або скористатися літературою.


Оберіть тло сцени та двох виконавців (зразок приблизний).
Створіть алгоритм діалогу для обох виконавців. Зразок частини алгоритму «Дія» для одного з виконавців наведено нижче.

Усі роботи (за бажанням) можна надсилати на E-mail: kavinf87000@gmail.com

10-ті класи

Продовжуємо працювати над проектом «Мій перший сайт».

Нагадую... Роботу виконуємо в текстовому редакторі!

ЗАВДАННЯ ЦЬОГО ТИЖНЯ!

Створіть сторінку-заготовку з контактними даними за зразком.

Зразок HTML наведено нижче.

Пиктограмми зображень можна завантажити ТУТ.

За бажанням: спробуйте додати Контакти на свою Головну сторінку.

______________________________________________________________________________

Усі роботи можна надсилати на E-mail: kavinf87000@gmail.com


Комментарии

Популярные сообщения